Wedding : Shima & Khiril , Langkap, Perak

(for better video view http://www.vimeo.com/3562723)

shi_peng5

shi_peng6

shi_peng4

shi_peng7

shi_peng3

7 & 8 March, ajak skali Nurliey to tag along me. Shima & Khiril acctually kawan kepada abang saya masa sama-sama belajar di Fakulti Perakaunan UKM. Khiril ni pulak, time kat U dulu, satu umah sewa dengan abang saya. So, geng-geng baik la diorg ni. 7March tu, nikah waktu malam. So, around 2pm kami dah sampai kat Hotel Anson, Teluk Intan untuk check in. Sebelah hotel tu ada satu gerai yg kami tengok, apsal ramai gile orang. So, kitorang pun try la makan. Speciality dia, Mee Kari, Mee Kicap, Laksa Lemak and ABC2 style yg special. Gile doh sedap nak mati. sampai sekarang aku masih rindu makanan tu. Aku macam sanggup kut pergi lagi Teluk Intan sebab nak makan kat situ ja. pastu balik Kl. haha.

Berbalik kepada wedding ni, Alhamdullilah 8hb tu, tak hujan. Cuaca elok je. Dah lewat2 petang baru hujan. Nasib baik kami dah buat short-outdoor photoshoot. Short sebab time tu panas gile kot. haha. Aku pon x dpt nak pikir secara rasional. Takpe, kita ada lagi time utk next week 15hb di Johor pula. 🙂

Adiosa!

shi_peng1

ps: Balik dari Perak, perjalanan yg suppose 2jam je jadi 5jam. Jem sebab 3lane jadi 1lane. Siap boleh borak2 dan bermain mata dengan kereta2 kat sblh. hhaha.


regards,

Yanniz
yanniz_on7@yahoo.com | 012 272 4487 | http://www.elyanniz.com

/a designer, photographer and part time journalist & colourist. and i do FREELANCE. So do mail or call me! (click?)

~ by yanniz on March 11, 2009.

2 Responses to “Wedding : Shima & Khiril , Langkap, Perak”

  1. bukan 3lane la elly…4lane jadi 1lane…
    kite kire bernasib baik 3jam jerk…tp jifat 4 1/2jam sangkut kat jem yg sama…hihihhiii… ;p
    record baru aku pernah sangkut dlm jem…

    cepat lak ko edit2 gambar ni eh…aku lum sentuh ape2 gik… 😀

  2. bestnye..bile nak ajk aku join…
    hehehee…

Leave a Reply

 
