1st time : Product Shoot




//some of products. no editing accept buang dusk yg byk gile. lens kotoq! hahaha.

Tadi p studio Enchantedforest utk shoot 1 job freelance saya : product/merchandises from Perfect Know-How Company, Damansara Perdana. Thanks to Fiza & Megat from Metacipta Communications Sdn Bhd (werk design diorg hebat dohh!) sebab suggest nama saya to them utk shoot product. Although i dont have any experience shoot product!. Agak gigil gak utk amik job nie. Tapi, bile pikir balik… saya nak try. So, yeah saya amik peluang ni utk skali belajar.

Oh memandangkan this product utk depa nye web n will be cropt semua pics tu, so.. i just tinggalkan all the pics n tanpa editing utk memudahkan their designers to enhance. ( oh saya ade edit segala dust from my camera , dimana dust tu gile bykkkk okkkk! bile shoot kat studio, amik kau semua dust nmpak!!! wuuu :p)

Saya agak kurang berpuas hati dengan output yg keluar. oh yeah saya tau, bile edit nnt ok.. tp i’m totally hancuq(hancur!) in lighting n semua teknikal punye part which is soooo sadddddddd T_T. Nasib baik encik Anan Amri from EnchantedForest Studio tolong byk. thanks a lot! but still, kene belaja byk lah psl lighting. nak masuk join bengkel tp mcm duit tgh problem. aihhhhh.

bsok shoot clothing indie brand plak. outdoor n conceptual! yayyyyy! ai laik! hahaha

till then, chow!

regards,

Yanniz
yanniz_on7@yahoo.com | 012 272 4487 | http://www.elyanniz.com
/a designer, photographer and part time journalist & colourist. and i do FREELANCE. So do mail or call me! (click?)

Advertisements

~ by yanniz on July 1, 2008.

4 Responses to “1st time : Product Shoot”

  1. great collection here yanniz!
    aku nk ikut hang n shoot wehh!

  2. jom jom. tp aku x hebat. memalukan aje! wuuuuuuuuu

  3. alahai encik anan amri pule. mcm dah tue je bunyik. gratz. moga murah rezeki slalu, leh masuk klas lighting. huehuehue

  4. hahaa. encik utk tanda hormat! hait! kikikikiki.

    :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: