Project Green Planet KLIA & Hall of Sounds, MCPA

//at Klia – Project Green Planet

//at Hall of Sounds, MCPA

———

Huh. Tadi dah tulis panjang lebar but then pc ‘hang’. wuuuu.. Buang mood je. cis cis. huhu.

Ok sabtu pagi kol 6.30am saya dah start bangun dan bersiap utk ke komuter subang jaya. Sungguh liat nak mandi pagi pagi. hahaha. So, keluar umah kol 6.50am bersama geng umah, Nurliey. Masa dlm train, shook msg. ckp dah smpai. fuh sungguh punctual. hehe. yelah organiser suh semua kumpul kat komuter subang kol 7am, si shook tepat tepat 7am dia msg. gile ahh! haha. so, saya smpai sana around 7.10am. tgk tgk otam n frens pon dah de n syai n team organiser pon dah de. Sementara tunggu yg lain, duk lah lepak kat atas bas dan tido. oh yes, i’m not a morning person okkkk! 🙂

Lepas je semua smpai, ktorg ke shah alam amik team Dendang Anak dan terus ke KLIA. smpai smpai sana, org klia dah sediakan tmpat style garden yg sgt kool. makan pon bes. haha. free gift pon byk! wpon tak ramai sgt org yg dtg, tp ramai gak beli stuff kitorg, Bangkit. Event abis kol 3.30pm dan dlm bas mmg semua exhausted gile lalu tido.

Lepas je rehat 1jam lebih kat rumah, p plak ke MCPA. nak kene cover event-my part time job. event start kol 2pm. saya mai dah kol 7pm. amik tag media, then p masuk dlm. jumpe kwn kwn. shoot sana sini, interview sana sini. pastu sempatlah tgk bbrp band perform. sam bunkface ajak lepak stage atas n Skudap skudip tgh perform. Kool gak band nie. crowd pon ramai. tp masa bittersweet perform mmg gila ah. gile ramai crowd dia yg menanti. woh. around 10pm saya dah penat gile. event tak abis lagi. tp penat sgt, so balikkk. hehe.

hari sabtu yg pack!

regards,

Yanniz
yanniz_on7@yahoo.com | 012 272 4487 | http://www.elyanniz.com
/a designer, photographer and part time journalist & colourist. and i do FREELANCE. So do mail or call me! (click?)

~ by yanniz on June 17, 2008.

5 Responses to “Project Green Planet KLIA & Hall of Sounds, MCPA”

  1. wah busy cik ely. cun aih gambaq. huuuu bila tah aku nak menangkap gambaq lagi. soo boring

  2. hoho..akhirnya dpt slm dgn ely sabtu ari tu kt booth bangkit..haha..x sangka lak ely ader kt situ..bangga tgk backdrop kt Green Planet kt blkg tu..hehe..Yuna pon perform…buat aku terdiam mendengarnya tatkala tgh lepak2 kt booth secatariat (btol ke aku eja ni..? :B)

  3. hai! oh tu la. 🙂

    oh backdrop tu u design? cooolioooo!

  4. sorry komen ini pasti pedas. takde kene mengena ngan kamu, tapi program aktiviti. katanya projek green planet apediantah tapi spray graffiti adalah sangat tidak green. membantu merosakkan ozon dunia saja. mentaliti ape la penganjur ni ada?
    sorry tapi aku harus kondem penganjur aktiviti ni, dan aku tak salahkan pelukis graffiti ye.

  5. lama x msk blog ni..br baca..actually design backdrop tu my company yg buat..tp other designer yg buat..yg kritikan di atas tu..sy no komen..hehe..hanya menjalankan tugas yg diamanahkan. terima kasih ^_^

Leave a comment